götelaborg

åååh ! säger som sophie orkar verkligen inte med falska människor.. men det är inget jag ska tänka på nu, är ju i göteborg. ja kan ju inte va sur nu, ja ska ju va glad å festa å ha kul ! :D taggar till liseberg imorron så det blir najjs, blir att glömma bort allt det tråkiga och jobbiga i stockholm. 
 
kom hit vid 3 idag, tog tåget vid 11 imorse. sjuukt jobbigt, gick upp vid 8 ! kan ni fatta :O men som tur ä så ä jag ganska så morron pigg så klarade det ganska bra, men man märker verkligen när jag är trött, är överscocial, prata, gör allt åt alla och så. men det är väll bra för dom som är med mejj. och glad då, men det är jag ju hela tiden så.
 
men ska ta ett ba nnue, puss häjj /issabelle
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

najs blogg:)

2012-07-24 @ 00:00:28
URL: http://isabellepalmgren.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0